משפטי אהבה

תגלו כאן המון משפטי אהבה. ניתן לעשות שימוש במשפטי אהבה אלה לצורך חיבור מכתבי אהבה עבור מי שאתם אוהבים, ברכות ליום אהבה, ברכות ליום הולדת, הצעות נישואין, וכדי להפתיע ולשמח את בת הזוג. אפשר להדפיס את השורות המתאימות ולצרף למתנה:


מילות אהבה

משפטי אהבה מתוך שירים מקוריים:
נשיקתך כמו רפרוף של פרפר, כמו גלימה רכה של משי, כמו פרי רענן שהבשיל בגן, כמו נהר באמצע מדבר.

שקית געגועיי התמלאה עד תום, את היית הדבר הכי טוב, בחיי.

בגללך כמובן שוב האור בתוכי זורח
לא פוחד מהזמן לא מתחבא ולא בורח
בגללך כמובן הו איך אני מחדש פורח
התפוגג העשן ועכשיו על הכל סולח.


את לי כמו פרח יפה וצעיר את לי כמו בוקר בהיר
את לי הפרח ואת התקווה את לי כמו שיר אהבה.

מה בחיים חשוב, מה באמת חשוב
כשאת לא נמצאת כאן הכול נראה עלוב.


המלאכים הממונים על החמלה נגעו בך ביד קלה
המלאכים הממונים על האהבה העניקו לך ביד רחבה
והתעלו התעלו מעל כולם המלאכים הממונים על היופי
המלאכים הממונים על היופי נתנו לך כל יופיו של העולם.


המלאכים הממונים על החוכמה בלי חוכמות נתנו לך בינה
המלאכים הממונים על השירה נתנו לך קול שירעיד את העולם
והתעלו התעלו מעל כולם המלאכים הממונים על היופי
המלאכים הממונים על היופי נתנו לך כל יופיו של העולם.




משפטי אהבה חדשים:
אהובתי, כנראה שבאיזשהו גלגול עשיתי מעשה טוב במיוחד. אחרת איך אפשר להסביר שזיכו אותי כך מלמעלה בזכות הגדולה לפגוש אותך.


לפעמים האהבה שלי היא חמקמקה וחלקלקה, אבל איתך האהבה שלי היא הכי חזקה.


יקירתי, אוהב אותך בכל נימי נשמתי, בכל ליבי.


על אף כל הקשיים בדרך אני מחזיק באמונה עזה שאהבת האמת שלנו תתגבר על הכול, ויחד ננצח את כל הקשיים.


את המזל הגדול שלי בחיים,
אנשים חולמים לזכות במפעל הפיס, אבל אני כבר זכיתי ביותר מזה
 אנשים חולמים להתעשר – ולי יש את העושר הגדול ביותר בעולם
כי יש לי אותך אהובתי ואין שום סכום של כסף, ואין אף כמות של זהב אשר ישוו לך.

יקירתי המקסימה, חיים שלמים חיכיתי לך. וברגע שנכנסת לתוך חיי, נדמה שמאז ומעולם היינו יחד.


אהובה שלי, אני רוצה להודות לך על כל הרגעים היפים שהיו לנו ביחד, ושעוד יהיו. תודה שאת חכמה ותודה שאת נפלאה, ותודה גדולה לאל שברא אותך כך, כל כך יפה.

ציפור גן עדן שלי, האם גם את מרגישה, משהו אמיתי בינינו נרקם? קשר חזק ומרגש.


אש אהבתנו יוקדת ובוערת ומאירה את העולם.


אוהב לראות את חיוכך המקסים וצחוקך השופע החופשי והמשוחרר.


הקסמת אותי מהרגע הראשון, מעולם לא האמנתי באהבה ממבט ראשון, עד שפגשתי בך.


ובכל רגע ורגע שחולף, אני יותר ויותר אוהב.

יש לנו ביחד משהו יקר מפז, אהבה עשירה ומשמעותית.


כל יום איתך, כל רגע איתך, הוא חוויה נפלאה.


כשפגשתי בך לראשונה זיקוקין די נור צבעוניים האירו את השמיים, והלב שלי האיץ את פעימותיו.


את חכמה ויפה, את מקסימה ומדהימה – את משגעת
אני מעריץ את האדמה שעליה את פוסעת


אוהב להקשיב לך כשאת מדברת, קולך בשבילי, כל מילה שאת אומרת, נשמעת כמו שירה משובחת, כמו פיוט.


אחרי הכול, איך בסופו של דבר אלייך הגעתי. בטח איזשהו מלאך משמיים אותך אליי שלח.

משפטי אהבה להצעות נישואין:
לילך שלי, אני מוקיר אותך ואוהב אותך בכל ליבי, התינשאי לי?


בכל צעד שאני הולך, בכל מקום ובכל רגע, עולה בי דמותך ואני לא מפסיק לחשוב עלייך, באהבה אבי.


אני ניצב לפנייך נרגש, אבל ללא כל פחד וללא כל חשש, כי כל מילה שאנו אומר יוצא עמוק מתוך הלב, ליאת אותך, ורק אותך, אני אוהב. רוצה כל חיי להיות לידך, התינשאי לי, התיתני לי את ידך?


נשמה טהורה שלי
אהבת חיי
את כמו חמצן בשבילי
יש לנו ביחד אהבה אמיתית
אהבה חזקה איתנה ועוצמתית
אוהב אותך עד בלי די,
האם תעשי אותי מאושר ותיכנסי אל תוך חיי?


הופעת בחיי כמו קרן אור, הוספת לי בצע שמחה והמון אהבה. אנו מכירים רק חודשיים אבל נדמה לי שאנחנו מכירים יותר משנתיים, זה אולי ייראה לך קצת מוקדם, אבל הבאתי לך טבעת יפה, מי ייתן ובשנה הבאה נהיה שנינו תחת החופה.


כשמוצאים את החצי השני, אז יודעים, פשוט יודעים. איך יודעים? הלב יודע, ועל הלב שלי כתוב באותיות גדולות ומאירות, ושמך חרות על לוח ליבי. התהיי שלי אהובתי?

משפטי אהבה - חלק ב


משפטי אהבה - חלק ג


מכתב אהבה לאהובתי


מכתבי אהבה יפים


מכתב אהבה 


מכתב אהבה לחבר - מהחברה


מכתב אהבה ראשון


מכתב אהבה לחברה טובה מאוד


מכתבי אהבה מיוחדים


כתב

יוסי נפקר
Yossi Nafkar

סרטון חדש מגלה

איך לחסן את עצמכם כלכלית מפני כל משבר