משפטי אהבה חלק ג


משפטי אהבה חלק שלישי

אהבה זאת התרגשות, אהבה זה הרצון להיות איתה, לשמוע את קולה, לראות את חיוכה. אהבה היא נתינה ללא תנאים, וללא חשבונות קטנוניים. ככה זה כשאוהבים.

אחת שתיים שלוש
התאהבתי בך מעל לראש
ארבע חמש שש
איך הייתי כזה טיפש
שבע שמונה תשע
היופי שלך הפך לרשע
עשר אחת עשרה שתים עשרה
אני לא מאמין שכזה דבר לי קורה
ועכשיו אני מבולבל ולא יודע מה עושים
הלכת והשארת אותי עם לב שבור לרסיסים

כשאוהבים משהו בלב ניצת
כשאוהבים אז זה רק אני ואת
שניים שהופכים ללב אחד
שניים שרוצים להיות כל הזמן ביחד
ולא להישאר לבד

כשאוהבים מתקלפים מכל השכבות
כשאוהבים מוכנים ללכת במים ובלהבות

כשאוהבים אז כל היישות, הנשמה הנפש המוח והגוף מתכווננים ומתרכזים באדם אחד בלבד.

ליבי היה שבור, אבל כשמצאתי אותך והתאהבתי בך, הלב התאחה במהירות ונרפא לחלוטין.

פזר אהבה בכל מקום שאתה נמצא, ותהיה בלתי מנוצח. אהוב את עצמך, אהוב את משפחתך, אהוב את חבריך, אהוב את הבריות באשר הן. כי רגש האהבה הוא הרגע הטהורה והנעלה ביותר

אם תגלה אהבה כלפי השונאים הגדולים ביותר שלך, הם לא יהיו מסוגלים לשנוא אותך יותר, לא תהיה להם בררה, אלא לשנות את היחס שלהם כלפיך.

סוד האותיות של האהבה
המילה אהבה מורכבת משלוש אותיות, אלף, הא, בית. האות הא חוזרת על עצמה פעמיים. א,  מסמלת התחלה, בראשית. מכיוון שבאהבה אמיתית לא משנה כמה שנים יחלפו, עדיין נאהב כאילו זה היה בהתחלה עם כל צלצולי הפעמונים בלב וההתרגשות הגדולה. האות הא, היא אות קדושה מכיוון שהיא מסמלת את הבורא, ומצביעה על קדושתה של האהבה. מי שלא רואה באהבה קדושה, יימצא את עצמו בסופו של דבר בלי אהבה. שימו לב שאות זו חוזרת פעמיים במילה על מנת להדגיש ביתר שאת את חשיבותה. האות בֵית מסמלת בָּיִת, מכיוון שהאהבה היא מקום חם בו אנו מרגישים שזה המקום שלנו בחיים, זה הבָּיִת.


כל אחד
בימי חייו
פשוט חייב
לאהוב
ולהיות נאהב



כאשר אוהבים כל יום שגרתי נראה כמו יום של חג
כאשר אוהבים יום קר ואפור הופך ליום של אור

אדם שחי ללא אהבה, כאילו כלל לא חי.


אהבה יכולה לגרום אושר אדיר לאנשים, ואהבה יכולה להוציא אנשים מדעתם

מי שטעם את טעם האהבה תמיד ירצה עוד

יש אהבה לכל החיים, ויש אהבה לכמה רגעים
יש אהבה יפה וטובה, ויש אהבה חסרת תקווה

התאהבתי בה, התחתנתי איתה, ועכשיו אני מאוהב באחותה

ראשיתה של האהבה באדם וחוה
האדם היה בודד וגלמוד
בלי אישה הוא  הרגיש אבוד
אלוהים העניק לו מתנה יפה
אשת חיק אהובה

הציפורים מתעופפות
עונות השנה מתחלפות
אפילו האופנה משתנה
רק אהבתי אלייך
מתחזקת בכל יום בכל השנה

אהבתי אותה עד בלי די, אבל היא אמרה צא מתוך חיי.
אהבתי אותה עד כדי שיגעון, אבל היא אמרה אין לי רצון
אהבתי אותם בלב שלם, ועכשיו אני עדיין חולם

אם האהבה עיוורת, אז למה אני ממנה מסוּנוורת?

אם אתה אוהב מישהי, אם את אוהבת מישהו, יש לכם הזדמנות לשלוח לו / לה, הודעת אהבה קצרה. אל תגידו אחר כך, עשו את זה עכשיו, ולא מתוך חובה אלא מתוך רגש של אהבה.

הרי את יודעת שאני אוהב אותך, אז למה את כל כך מקשה עליי את החיים?

עשו אהבה ולא מלחמה, וכשאתם אוהבים תאהבו מכל הנשמה

אם יש בלבכם אהבה, אל תשמרו אותה לעצמכם, תחלקו אותה עם אדם אחר.

עשיתי כל מאמץ שלא להתאהב בך, אבל כל המאמצים עלו בתוהו

אהבה אמיתית לא מבקשת תמורה


רכבת האהבה נוסעת ונוסעת ללא הרף על מסילת ברזל אינסופית, קול שקשוק הרכבת נשמע ברקע כל הזמן. יש מי שמצטרפים ועולים אל הרכבת, יש מי שקופצים מהרכבת החוצה, ויש כאלה שכל הזמן יורדים ועולים לרכבת האהבה. אבל יש גם כאלה שמתעלמים ממנה, במיוחד עבור אלה קטר הרכבת צופר בקול תרועה, כדי להעביר להם את המסר שהגיעה השעה.

אל תבזבז את זמנך לריק על אנשים שממילא לעולם לא יאהבו אותך

אם אתה אוהב אישה באמת, תן לה יהלום, היא מייד תבין שאהבתך אליה היא אהבה נצחית.

אהבה היא כמו דלת וצרור גדל של מפתחות. המפתח הלא נכון ישאיר אותך מול דלת חתומה סגורה ונעולה, אבל כאשר תמצא את המפתח הנכון, עולמות נפלאים  ייפתחו בפניך.

אני מאזינה לשירי אהבה, וכל שיר מזכיר לי אותנו

עשרות מיליוני מילים נאמרו כבר על האהבה, מיליוני משפטים נאמרו כבר לפני, אבל אני רוצה לומר לך רק ארבע מילים, אני פשוט אוהב אותך.

רק אהבה יכולה למגר את השנאה

אם החיים הם פרח, אז האהבה היא הצוף

אני מעדיפה לעולם לא לדבר איתך יותר, מכיוון שאני יודעת שאתה לעולם לא תאהב אותי

כמה אתה אוהב אותי בסולם של אחד עד עשר?

אהבה לא יכולה להיות חלשה, או שהיא קיימת עזה וחזקה, או שהיא מתפוגגת ונעלמת.

אדם ללא אהבה הוא כמו

לאהבה יש כוח עצום, אבל היא עדינה ורכה

האהבה אוהבת ללבבות טהורים

האהבה יכולה להגיע בכל גיל, ותמיד כשהיא מגיעה מרגישים נלהבים כמו ילדים.

אהבה חד צדדית, היא אולי הטרגדיה הגדולה ביותר בנושא זה.

כשאתה אוהב מישהו, אתה יוצא מגדרך לעשות אותו מאושר

אני אוהב מוזיקה, אני אוהב שירים, אני אוהב לטייל בטבע ולטפס על הרים
אבל יותר מהכול אני אוהב אותך, ובעד שום דבר בעולם לא הייתי מחליף אותך

אהבה היא הקסם שבחיים

אי אפשר לעשות פוליסת ביטוח לאהבה

אלוהים בטח אוהב אנשים טיפשים, אחרת הוא לא היה בורא כל כך הרבה מהם.

אהבה ניכרת לא רק במילים אלא גם במעשים

אהבה יכולה להיות הדבר המאושר ביותר עלי אדמות, ויכולה להיות הדבר המצער ביותר עלי אדמות.


תחייך כאילו מעולם לא בכית, הילחם כאילו מעולם לא הפסדת, אהוב כאילו מעולם לא נפגעת, ותחיה כל יום כאילו זה היום האחרון.

אהבה היא להתבונן בתוך העיניים של מישהו שעות ולעולם לא להשתעמם.

אני רוצה לומר לך שאני אוהב אותך, אבל אני חושש שזה לא הדדי.

תאהב מה שאתה עושה, ותעשה מה שאתה אוהב

כשאוהבים מכל הלב, רוצים שהרגע יקפא ויימשך לנצח נצחים.

תאהבי אותי או שתשנאי אותי, אבל אל תתעלמי ממני

אהבה היא כמו שני אנשים שמושכים גומייה, אם אחד מהם מרפה ועוזב, השני מרגיש כאב

בניגוד למה שנהוג לחשוב, האהבה לא עיוורת, אבל יש לה ראייה סלקטיבית.

אם אתה רוצה שכולם יאהבו אותך, אז תתכונן לאכזבה.

אם תשחק באהבה, סופו של דבר האהבה תשחק בך.

אהבה היא לא סתם עוד דבר, אהבה היא הדבר.

תחשוב לרגע מי הם האנשים שבאמת אוהבים אותך, שלח להם עכשיו הודעה קצרה או אס אמ אס, כדי לומר להם עד כמה אתה אוהב אותם, ועד כמה אתה שמח שהם חלק מחייך.