מכתב התנצלות לאחותי

-->


אחותי היקרה,
בחודשים האחרונים ניסית מספר פעמים ליצור עמך קשר, ולא נעניתי. אני לא כועסת שלא ענית, אני מבינה אותך. אני מבינה את הכעס ואני מבינה את התסכול. יחד עם זאת אני רוצה לומר לך, שאחרי הכול כולנו רק בני אדם, ולכולנו  יש חולשות. לפעמים מספיקה מילה אחת שלא במקום כדי להצית אש גדולה שמתפשטת במהירות לממדים מפחידים. התהום שנפערת עצומה. אבל בחיים, יש רגע שצריך לעצור הכול, לכבות את האש המשתוללת. אני חושבת שאין זמן יותר מתאים לשים הכול בצד ולחבק זו את זו, הרי אנו אחיות, זוכרת איך היינו משחקות יחד כילדות קטנות, ותמיד אמרת לי שתאהבי אותי? אני מרגישה רע מאוד לגבי מה שקרה, ואני יודעת שהיה לי חלק לא קטן בבלגן. אני רוצה להביע את התנצלותי הכנה. אני מדברת איתך במלוא גילוי הלב, ומבקשת ממך את סליחתך. אני שמה את האגו הטפשי שלי בצד, ואני מקווה שתמצאי בליבך מקום להכיל את הסליחה. אני מקווה שתמצאי דרך לסלוח לי.

שלך,
אחותך.