מכתבי אהבה יפים

אוסף מכתבי אהבה מקוריים מרגשים ומנוסחים בטעם טוב


מכתב אהבה יפה


אם מישהו היה אומר לי לפני חצי שנה שתוך 6 חודשים, אפגוש מישהי שתשנה את חיי, אז הייתי צוחק לו בפרצוף ואומר לו שהוא חי בחלומות, ושהוא מדמיין. אבל מסתבר שהמציאות חזקה מכל דמיון. מדהימה שלי, באת לתוך חיי ואהבתך הזניקה אותי לשחקים. פעם חשבתי שאני יודע מהי אהבה, ואת יודעת מה? לא ידעתי כלום, רק חשבתי שאני יודע. רק עכשיו אני באמת יודע מהי משמעותה של אהבה. עד כמה גדולה היא מהחיים, ועד כמה יקרה היא מפז. יש לנו משהו יפה יחד, אהבה נהדרת, אהבה נדירה. ואני יודע דבר אחד אהובתי, שזוהי אהבה יציבה וחזקה. רוחות שינשבו עליה אולי יטלטלו אותה אך לא יוציאו אותה משיווי משקלה. ואהבתנו רק הולכת ומתעצמת מיום ליום, הולכת וגדלה, צומחת יפה. בואי ונמשיך להשקות אותה, ולטפח אותה, וליהנות יחדיו מפירות אהבתנו.

מכתב אהבה יפה ומרגש

אהבה לא ממומשת - מכתב אהבה מרגש עד דמעות

מכתב אהבה מיוחד לחברה - קצר

אם אמצא את המילה הנכונה - מכתב אהבה לאשה

מכתב אהבה לאהובתי המקסימה

מכתב אהבה מבחורה לבחור

מכתב אהבה רומנטי לבן הזוג

מכתבי אהבה נפלאים

מכתבי אהבה מיוחדים