ברכה מיוחדת לבת מצווה מסבתא


נכדה יפהפייה שלי
אני זוכרת היטב את היום בו נולדת
לא הספקתי לסובב את המבט
וכבר היית בגן חובה
והנה היום כבר חוגגת בת מצווה
זהו יום מיוחד לחגיגות ולמחשבה
יום המציין בגרות ונטילת אחריות
יום המסמל פתיחת פרק חדש ועצמאות

מקסימונת שלי מאז שנולדת וברבות השנים
אני תמיד אמרתי שהמזל האיר לי פנים
מה אומר ומה אדבר 
לא יכולתי לצפות ליותר
אני לא מפסיקה להתפעל מיופייך
מחינניותך ומחוכמתך
קיבלתי את הטופ של הטופ -הדובדבן שבקצפת
אז פלא נכדתי, שבלי סוף אותך אני אוהבת?

אני מאחלת לך גשם של אושר
שבלבך ישכון אור יקרות
ובנפשך  ישכנו שלווה חדווה ואהבה
את תותחית-על אחת שחבל על הזמן
מחייכת אל העולם והעולם מאיר לך פנים
את יפה הן מבחוץ והן מבפנים
נערה בעלת אינטליגנציה גבוהה
וסקרנות טבעית בריאה

ואני הסבתא רבת השנים
למדתי ממך המון דברים
לימדת אותי להיות קלילה
להיות נשגבה ונעלה
ואני לימדתי אותך אורך רוח וסבלנות
ויחד אנו פשוט מאושרות.

כשאנו יחד הזמן עוצר מלכת
כאשר שתינו יחד אני מתענגת על כל רגע
נושמת לקרבי כל שנייה. זה זמן איכות מזוקק
זה מאוד מיוחד, כמו יום של חג
ואני נסחפת איתך לתוך עולם של עלומים ושובבות
ואנו רבות על דברים טיפשיים ושטויות
וזה חלק מהקסם של הקשר בינינו.
אלה הם רגעים יקרים שאני נוצרת בליבי
רגעים שנחרתים עמוק בזיכרון עמוק בתוכי
נכדתי, אני מאמצת אותך אל ליבי
ומחבקת אותך בחיבוק גדול ועוטף 
חיבוק מלא באהבה שבא עמוק מתוך הלב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה