ברכה מסבתא לנכדה [בימי הקורונה]




בכל יום אני אומרת תודה
שיש לי כזאת נכדה
נהדרת נפלאה ומופלאה
כזאת נאה ונחמדה
נבונה שנונה וחדה
ולא רק טובת מראה אלא גם טובת לב
איך אפשר אותך שלא לחבב?
מוכשרת בשירה ורוקדת מקסים
להיות הסבתא שלך זה מדהים
כי את כזאת נכדה
נכדה אגדה.

שתינו ביחד זה פשוט מהמם
מעולם לא היה לנו רגע אחד משעמם
זה מצחיק אותי איך לפעמים אני מסוחררת
ופשוט שוכחת שאת הילדה ושאני הבוגרת

שוכחת את פער הגילאים הגדול בינינו
ונסחפת איתך לתוך ויכוח ילדותי
רבה איתך על שטויות כאילו היית חברתי

כי כשאנו יחד סבתא ונכדה אז אני מחדשת את נעוריי
אני מרגישה נמרצת חיונית ונלהבת כבת עשרה
כאילו שבתי לימי הזוהר של נערותי
וזו ההרגשה המספקת ביותר בעולם
אין תחליף לאהבה ולקשר בין סבתא לנכדה

ורציתי עוד לומר לך יפה שלי שאת גדולה מהחיים
אני מסתכלת עלייך ורואה איך שאת פורחת וזורחת.

אוהבת אותך ומתגעגעת עד בלי די לפגישות שלנו
לשיחות שלנו. רוצה כבר לחבק אותך, אבל מתי?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה