דרשה קצרה ויפה לבר מצווה

הוריי היקרים ואורחים נכבדים,

אני ניצב כאן לפניכם ביום המרגש ביותר בחיי.  ימי ילדותי חלפו ועברו, ואני עושה דרכי אל עולם המבוגרים. החיים הם מסע מרתק, וכמו בכל מסע, אני יודע שצפויים לי גם רגעי אושר, התרגשות והצלחה, וגם קשיים ואתגרים לא קלים.  אך אני יודע שהקשיים שיזדמנו לי הם הזדמנויות לצמוח להתחזק ולהתחשל.

הילדות היא עת שעשוע ומשחק, תקופת למידה  והכנה לקראת הבאות. הבשלה לקראת העתיד.
אני מתבונן לאחור בתחנות החיים שעברתי עד כה ב 13 שנות חיי....חוויתי חוויות יפות ומהנות.

הוריי היקרים הייתם לי למקור של אהבה אינסופית, אהבה ללא תנאים וללא גבולות. דאגתם לשלומי ולכך שלא יחסר לי דבר. אתם הורים חבל על הזמן! אני זוכר את עצמי קטן, הולך זקוף מתחת לשולחן, ואבא הגדול מניף אותי אל על עד לתקרה הגבוהה. והנה עכשיו אני עצמי כמעט בגובה של אבא. אבא ואמא אני סמוך ובטוח שכאשר אגדל ואצא אל חיים עצמאיים משלי, תמיד משהו מכם יישאר בתוכי. אני מודה לכם היישר מעומק הלב.

לסבא וסבתא הנהדרים אני רוצה לומר לכם שיש לכם לב זהב. אני מתפלל שתאריכו ימים ותיזכו לא רק לראות אותי תחת החופה, אלא אף לשחק עם ילדיי – הנינים שלכם!

ואתם אורחים נכבדים, אני מסתכל עליכם, ואני יודע שאני בחברה טובה. תודה גדולה שבאתם להשתתף ביום שמחתי, ביום המשמעותי בחיי.


תודה רבה לכולם!